22 Aralık 2008 Pazartesi

ben demiştim ama

geçenlerde 3 arkadaş Üsküdar sahilinde bir oyana bir buyana gidip geliyoruz tabir edilirse volta atıyoruz tabi hava buz gibi yağmur ciliyordu sonra iyice bastırınca bizde 3 arkadaş bir cafe ye girdik işte hoş beş sohbet ediyorduk garson abi geldi hanımlar ne içersiniz dedi ben hemen atladım türkkahvesi diye bizimkiler çok sevmezler ama hani sürüden ayrılmayalım diye onlarda bizde alalım dediler tabi ben kahve gelene kadar içlerinde en küçük olanı olunca şebeklik bana kaldığında ortalığı kasıp kavuruyorum derken kahveler geldi.. biz lıkır, lıkır içerken bittikten sonra adettendir dediler fal bakalım
ben
-yok kızım diyom olmaz
onlar
-olur olamaz olur derken sıkıntımı anlattım dedim
-ya kızlar ben her kahve falı baktırdığımda başıma bir şey gelir ister gülün ister gülmeyin ama öyle
tabi şimdi sevgili okuyucum sende gülüyorsundur bu duruma
-hadi lan ne olacak onlar batıl inançlar falandi demeye başlamışındır bile ama walla bak geliyor tabi benim arkadaşlarda aynen senin gibi düşündüler ve güldüler ama ne gülmek herkes bize bakıyor her kes dediğime bakmayın kocaman bir cafe sahil cafesi ama içeride bir genç biziz zaten 4 masa dolu 2 yaşlı kadın bize tip tip bakıyor ileride bir yaşlı amca gençlik der gibi arada bize bakıyor ama bozulmayalım diye bir şey söylemiyor diğer masada ay o tam bir uyuzdu ya bunlar hiçmi genç olmadı alalala
neyse biz konuya dönelim işte bakmayalım bakalım derken onlar biz bakıcaz
Allah ım ezanda okunuyor bu arada benim eve gitmem lazım ve evde de tamı tamına 2 saatlik bir yol akşam 7olmadan evde olmalıyım akşam ezanı da okunuyor 5 filan ya dedim fal bakmayın geç kalıcam neyse onlar hayır bakıcaz dediler ve baktılar 5 :30 oldu saat hadi kalkalım dedim ve kalktık ama ben 3-5 atıyom var ya!! öyle hızlı gidiyom ki anlatamam derken pat diye bir şey oldu ve ben yerdeyim önce şaşırdım sonra baktım üsküdar meydanında dizleri bükülü öyle oturmuş ben herkes kimi gülüyor kimi öyle bu kız ne yapıyor diye bakıyor bense salak salak neden halen daha oturduğumu bilmiyorum ve ilk söyldiğim şuydu BEN SİZE SÖYLEMİŞTİM DİMİ arkadaşlarım şaşırdı ama ben aynı hızla koşarcasına eve gitmeye çalışıyordum bir azimle ve sonuçda evde idim 6 30 ama çok kötü bir düşüştü ya şimdi sen okuyucu kardeş bu bir tesadüf diyeceksin bense hayat tevafuktan ibarettir gözü ile baktığım için bu benim başıma gelen fal baktığım içindi ve ne yazık ki tövbe ben bir daha bakmam baktırmam
diyemiyorum çünki neden dir bilemem öyle falda hep hüzünlü şeyler olduğu halde yani bir fal baktırın yüzde doksanı hep kötü şeylerden fitne doğurucu akılda herkesi şüpheye düşürücü şeyler olur "ayy biri senin hakkında kötü düşünüyor" ama kim söylenmez sonra için karalmış aynı şeydir zaten kahvenin pörtüleri fazla olduğundan öyle kabardığını görmek istemeyiz ama her şeye rağmen merakımızdan bir halt öğrenemesek de işte baktırırız fala başımıza bir şeyin geleceğini bile bile neyse arkadaş bu kadar yeter sen sen ol fal baktırcağın zaman 2 defa düşün ne olur ne olmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder