16 Aralık 2008 Salı




hayat batan gemide yolcu mu olmaktır


cok duyarız bu cümleyi battan gemi yan gider


batan geminin malları


ilginçtir ki batan bir gemiyi hayatımıza örnek alıyoruz ne garib


ulan gemi batsa sanki içinde kalıcaz siz şimdi nereden çıktı diyeceksiniz anlatayım


dün arkadaşlarla sahil kenarında bir cafede oturmuş konuşuyoruz ama ne konuşmak tek gülmeyen tek hayır olmaz olmamalı diye ısrar eden benim ve halen daha devam ediyorum ve hatta kayda geçiriyorum şekil /A olduğu gibi neyse mevzuya dönelim çok uzatmadan arkadaş bana sıkıntılarını anlatıyor bir yandan da gülüyor dalga geçiyor hani hayatı takmıyorum umrumda değil gibi davranıyor ve devamlı bana yaramaz battı gemi yan gider diyor en sonunda dayanamadım


KIZIM GEMİDE SEN VARSAN BATARKEN KURTULMAYA BAK


EĞER GEMİ SENSEN NEREDE PATLAKLIK VARSA ONU TAMİR ET , ET Kİ UFACIK DELİK SENİ OKYANUSUN DİBİNE GÖNDERMESİN


durdular bana öyle baktılar hadi o radan sen ne bilirsin gibi


sanki hayatın tüm sıkıntılarını çekmişler falan filan sanki tek acı çeken onlar


bizim sıkıntımız yok ama iş inceliği acıyı göstermemekte kendini


ve devam ettim neden dedim bu kadar aciz oluyorsunuz bu kadar caresiz


dediler ne yapalım dedim acın varsa otur ağla sızlan demiyorum bunu aşmayı gercekten istersek başara bilirsin sadece istemek önemli ama biz kısa yoldan olsun battı gemi yan gider diyip kenara çekiliyoruz birde başkalarının bize yardım etmesini istiyoruz şahsen onların dertleri benim umrumda değil bence herkes bir tek beden olarak geldi herkese ayrı bir hayat verildi eksi yapanda biziz artı yapanda şimdi ben bu kişinin sıkıntısını onun gibi yakınmam yargılarım burada da aynı şeyi yapıyorum aslında kendimle paylaşıyorum EN ÇOK ACİZLİĞE KIZIYORUM AMA ACİZ YARATILDIK ONU BİLİYORUM


birde şunu biliyorum


BEN BATAN BİR GEMİDE YAŞAMIYORUM


BU HAYAT BİZİMSE BATAN BİR GEMİDE YAŞAMAYALIM KIYILAR NİÇİN VAR DEĞİL Mİ?